A trophy wife, oh how cute

2008-04-15 20:44:20

Första lektionen var ledarskap, men jag kommer inte ihåg vad läraren pratade om, eftersom jag satt och plugga inför mediakunskapen.
Precis innan kände jag nästan att det inte ens var någon idé att jag skrev provet, för jag skulle fått IG i vilket fall, men efter provet kändes det så jävla skönt. det gick sjuuuuukt mycket bättre än jag hade tänkt mig. Jag är bara glad om jag får G alltså, men det skulle bara vara ett plus om jag fick högre betyg. (Men så är det väl alltid?)

I alla fall, efter provet hade vi rast i lite mer än en timme, fett drygt. Men tillsist hade vi idrott, men jag var inte med. Jag var så stressad imorse + att jag mådde inte alls nå bra, så jag gick en promenad runt lillfjärn istället.
Hann sedan med kvart över två bussen hem, så jag kom hem tidigt, fett skönt! (y)

När jag kom hem blev det tv & fika med sis. Vi kollade på
reprisen av top model 6 & och caridee vann, så jävla rätt!




Har även sovit en stund nu, sköööönt! Det behövdes verkligen, för jag hade så fruktansvärt ont i huvve innan. Nu hade jag tänkt färga ögonbrynen, måla naglarna & göra matteuppgifter. Det blev inge bull-bakande idag, tyvärr. Det får bli imorgon eller på torsdag istället.




Jag & Stina, innan festen i lördags.
Bara 25 dagar kvar tills vi drar nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0