är sommaren redan här?

2008-04-23 19:27:24

Jag blev hemma idag. Hade så fruktansvärt ont i magen imorse, att jag knappt kunde kliva upp ur sängen. Kramper i magen och grejer. :/ Ont gjorde det i alla fall, så det blev ingen skola för mig idag. Så, det var bara att gå och lägga sig igen. Jag vaknade runt 10 - 11 tiden och då kändes det lite bättre i alla fall. Kolla på vänner tills pappa kom hem.
När pappa kom hem gick vi båda ut och la oss i solen och chilla, sköööönt (y)
Även Alix var ute och myste, sötnosen min! :) Och det var ju så sjuuukt varmt ute: 30,9 grader, ffs.



Det é nice.


Nä, nu ska jag packa tills imorgon.
Jag drar ju till sthlm imorrn ba ;>
Skriver nå mer sen, CIAO!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag tror de är sommar nu alltså ;) Härligt värre

2008-04-24 @ 21:18:17
URL: http://lisalindbom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0