dålig dag

2008-04-04 16:09:49

Svenskaprovet, ehm.. ja, det gick åt helvete! Våran lärare är helt störd i huvve. På provet så var det fullt av massa saker som ingen i klassen kände igen typ. Han hade tagit med saker som han kanske har gått igenom snabbt EN GÅNG och aldrig mer, vem tänker på att skriva upp det då liksom? + att det inte har stått någonstans på några papper heller. Det känns verkligen som han bara gjorde sådär för att sätta dig oss, bara för att jävlas liksom. Våran lärare är helt fucked up! idiot...


Efter provet var jag bara så trött, less och arg + att jag fick huvudvärk!
och så har det varit hela dagen. Har varit på så otroligt dåligt humör.


Skulle behöva en alvedon just nu och lite sömn, så skulle nog allt bli bra igen. Men jag är även überhungrig, så jag kommer säkert inte kunna somna bara därför. Allt på en gång, jag vet... Usch, hata denna dag.


Vad händer ikväll egentligen? Denhär veckan har gått så sjukt snabbt, så för mig känns det inte som fredag i alla fall, möjligen onsdag eller nått. Så jag har inte planerat ett dugg. Wellwell...


Hitta värsta sköna låten igår, haha. Den är värsta dålig egentligen,
men ändå bra. Jag tycker om den iaf. Skön att lyssna på.
Organism 12 - På din grinn

http://www.youtube.com/watch?v=-9ysOY-XJns


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0