" forever and ever, babe "

2008-04-02 22:35:08

' nu ska jag ändra på mig, på tisdag ska jag flytta ut ur mig själv
och vända andra kinden dagen ska jag sänka blicken
'
snook ft. organism 12 - lejonhjärta



Nu ska det bli ändring! Det kan jag lova. Det jag ska börja med är att sluta snusa, for real this time! Jag har även bestämt mig för att försöka göra läxorna direkt när jag får dom, så slipper jag ligga efter så som jag gör nu ( som är = jävligt illa! ) Det finns även fler saker, men pallar inte skriva nå mer nu.

Jag hann i alla fall bli klar med artiklarna och skicka in dom till kjell. (y) Har även kollat på LOST ikväll ( ofcourse? ) och nu är verkligen JAG lost ( haha? ). Men seriöst, allt blir bara mer och mer förvirrande, så nu fattar jag ingenting. :S mysko program... Nä, nu ska jag plugga till svenska provet och kolla på ncis, 2½män och how i met your mother. Efter det är det läggdags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0