fredag

2008-04-20 23:22:58


image27Dagens outfit.
(
bilden till höger)

Skola
Hade svenska i max 40min
Hade fyra timmars hål, då jag & cicci;
- käka lunch
- beskärde min reklambild
- framkalla ciccis fönsterbild
- renskrev samhällskunskapen

- gick runt runt
- spela även kort, med dans otroligt "snygga" kortlek (or not!), haha!
(för er som vill veta, liksom)

och tillsist hade jag ledarskap. Vi fick i uppgift att skriva 100 ord om en viss person, och vi var fyra st, så det gjorde vi på max en kvart, så efter det fick vi sluta.
Det kändes så fruktansvärt ovärt att åka till skolan. Nästa gång mamma tvingar mig att gå till skolan sådär igen, så kommer jag vägra alltså. Aldrig mer!


Åkte upp på öster, för att åka med mamma hem. Hon hade "lite" ärrenden att göra först, innan vi åkte hem.
Jag kom hem typ kvart över fem och min buss gick halv sex. Stressad?  ehm, JA! Men jag kunde omöjligt hinna käka, duscha och göra mig iordning på en kvart. Så det sket sig. Jag missade även nästa buss som gick halv sju, som är = att jag missade linnéas dansuppvisningen. Blev skapligt less då. :c Ingenvet hur jag lyckas ibland...


Kvällen
Men jag hann med 19.20 bussen i alla fall och då åkte jag in för att vara med Stina & Marcus. Så, jag åkte till Stinas nya hus och där inne satt dom och skruva ihop en garderob, haha. Efter det åkte vi hem till Stinas gamla (?) hus och satt där och chilla ett tag. Efter det blev det att åka runt, runt (as usual).
Vi drog även på donken en sväng och där hade jag & Stina en romantisk middag ;> hähä!
Runt tolv tiden börade Stina & Marcus bli lite pömsiga, så vi åkte och hämta upp erik på kristineberg och så for jag hem till han. Där låg vi och kolla på tv och hade det mysigt. :)

Det trodde jag inte, men det blev ett bra slut på denna dag ändå. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0