håll min hand och säg att allt blir bra.

2008-04-01 23:32:03

Medans bloggen har varit helt fucked up, så har det hänt lite allt möjligt.

Lördag:
Var hemma hela dagen och nötte gossip girl, sjuuukt bra serie!
Ladda ner hela säsong 1 och har bara 3-4 avsnitt kvar. :(

På kvällen blev det att kolla på film med syrran.
Vi kollade på 'ghost ship' och beck, trevligt trevligt!
Du är bäst, sis. <3

Även att mumpiz (santhic.blogg.se)
har hjälpt mig att göra om min bloggdesign, man tackar! <3
Jag tycker den blev sjuuuuuuukt snygg! Tycker inte ni det?


Söndag:

Det var bara plugg, plugg och åter plugg, som gällde denna dag. Usch, füfan va jag hatar söndagar! Men jag får ta och skylla mig själv, när jag alltid sparar läxorna till sista dagen (and it sucks!). Men jag har varken tid eller lust att plugga på lovet! Vem har det, liksom?

wellwell...

På kvällen blev det att kolla på 'wallander - täckmanteln' (tror den hette så?)
med familjen, as usual. <3 trevligt trevligt.

Sen var det bara att säga
hejdå lov, hej skola.


Måndag:
Första dagen i skolan, efter lovet, är ALLTID lika drygt! Från att kliva upp typ kl. 13.00 varje dag på lovet, till 06.15. Det är illa! Vad som en zombie hela dagen på skolan, ffs. Var as trött och alldeles borta liksom.

Sen när jag kom hem, så slocknade jag i soffan framför tv:n, as usual. Men det var inte bra! För jag vaknade bara några minuter innan sex och jag måsta höra av mig till stina, angående om jag skulle med till turkiet eller inte, INNAN klockan sex. Så jag fick lite panik då! För jag hade inte kollat upp ledighet eller pengar. Men som tur var så pratade jag med stina och hon sa att jag hade till halv åtta på mig, så då var det bara att sätta igång!

En trekvart senare var allting klart! Och... DET BLIR AV! Jag ska följa med stina till turkiet, yeeey! + 30 pers till som ska med. SHIT VA GLAD JAG ÄR NU! Füfan va kul det kommer bli, ohmygod.

Turkiet med stina
10maj - 17maj

Jag längtar så sjuuuuukt mycket!


Tisdag (idag):
Idag har det inte varit min dag i alla fall! Drygaste dagen på länge! Usch...

  • Först blev jag väckt kl. 6 imorse av min katt, blev inte glad då kan jag lova.
  • Åkte sedan på björkberg och hade fyrorna SJÄLV, för Linnéa skulle till hälsocentralen då.
  • Sen höll jag på att missa bussen därifrån, fick springa som en tok.
  • På skolan så somnade jag till på både historian och mediakunskapen
  • På idrotten så halka jag till och tog emot mig på knät, så nu har jag as ont där. AJ!
  • När jag kom hem och slockna framför tv:n (som jag hade bestämt mig för att INTE göra!)
    eftersom jag har både en deadline OCH vägmärkesprov imorgon! Så det var bara att plugga direkt när man vakna. Jippie! -.-' wish me luck!


ETT FETT TRÅKIGT MINUS
är att jag har inte blivit lurad av någon idag! :O
eller jo, av kjell. han sa att vi skulle ha skrivning idag,
men det fatta vi direkt att det var bara bullshit.
men sen inge mer, liksom. tråkigt som faen!


Nä, nu ska jag fortsätta kolla på ncis och plugga lite till på vägmärkena!
Godnatt folket! :*



i really miss you. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0