I miss you more than I should

2008-04-30 12:42:06

När jag kom till skolan, visade det sig att vi inte hade någon lärare på matten, utan att vi skulle få jobba själva. -.- lite drygt. Det blev att jag gick och va med Stina, Emma & Johanna istället. :)
Efter det var det samhällskunskap och det var lika booooooring as always. Så jag gick och fråga Kjell vad jag fick på mediakunskapsprovet och jag fick VG! :D Är fett glad över det.
Nu har jag text och håller på att fundera ut på vad jag ska skriva om till nästa zappa. Har någon nått förslag, kanske? Sen efter texten, tänkte jag dra hem. Aja, jag skriver väl nått senare, om jag hinner vill säga. Annars skriver jag imorgon och berättar om vad som hände ikväll. :)


är så jävla besviken nu alltså, fyfan.


10 dagar kvar till turkiet!
FYFAN VA JAG LÄNGTAR!
bort från alla dryga jävlar, skolan och all jävla skit.
ska bli så gryyymt härligt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0