I used to be so strong

2008-04-03 09:12:43

Nu sitter jag på skolan och har text, igen. Ganska boooooring! Har liksom ingenting att göra. :/ Känns ganska ovärt att åka till skolan idag. För efter texten har jag foto och då kommer jag bara få "planera" inför min reklambild. Men då kommer jag bara att prata med PO en snabb sväng, sen kommer jag ändå att åka hem.

När jag kommer hem måste jag plugga svenska. >< Plugga lite igår kväll, men det var inte länge. Känner mig ganska stressad inför det nu. Eftersom jag har det imorgon och jag har inte pluggat någonting typ. Usch...

Vill till turkiet NUUUUUUUUU! Vill bara komma
bort ett tag, bort från skolan och all jävla skit. :/


image10



Vad händer i helgen, gott folk?
Någon som har lust att hitta på nått?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0