INTE MIN DAG IDAG!

2008-04-07 23:39:51

Idag måste det ha varit den mest värdelösaste dag, på länge!


När jag vaknade imorse och såg att det regna, blev jag på så sjukt depp-humör. Även att det snöade igår kväll, så när man gick ut imorse så var det alldeles blaskigt och slaskigt. Jag blev dyngsur så fort jag klev ut utanför dörren. >< Redan visste jag att detta skulle bli en dåligt dag!


Hade mycket packning med mig, när jag åkte hemifrån imorse. Eftersom jag skulle (äntligen!) knäppa min reklambild idag, så därför måsta jag ha en massa grejer med mig. Drygt som faen. :c


När jag kom till skolan, så hade vi foto direkt. Men då visade det sig att PO, våran lärare, inte skulle vara där! Och utan hans hjälp kunde ju inte jag göra min reklambild. >< så då hade jag ingenting att göra den lektionen.
Efter det hade vi matte och då gick läraren igenom en sak på max 5min, sen fick vi sluta. Efter det skulle vi ha mediakunskap, men då gav kjell oss ett häfte och sen fick vi sluta. Och tillsist skulle vi ha engelska, men då skulle vi hålla på med våra engelska uppsatser och den var jag redan klar med.

Så, jag har inte haft en enda riktig lektion på hela dagen. Füfan va ovärt att åka till skolan idag alltså. >< Usch, va less jag var då.


Tog 12.50 bussen hem, fast då åkte jag 30:an så jag tog mig bara till harmånger, och pappa kunde inte hämta mig där. Men som tur var så fick jag skjuts av mickelssons hem, och det var jag väldigt tacksam över, kan jag lova. :)

När jag kom hem, försökte jag lura pappa att jag hade gått ifrån harmånger, så han skulle få lite dåligt samvete. ;) Men han trodde inte på mig. :c Haha! Men efter det så fick jag världens jävla huvudvärk (BLÄ!). I alla fall, så tog jag en alvedon och la mig i soffan för att sova en stund, men gick det att somna? icke. Hade sån huvudvärk, så jag kunde inte. Inte förrän klockan var 18.00 kunde jag lägga mig och sova en timme i alla fall.

När jag vakna, kom bea och gav mig fika. Cola & kakor, det gillades! Haha! :D  thx, sis. <3
Senare på kvällen kollade jag på film med mami & papi <3 vi kollade på 'Desperate hours' - sjukt bra (men cp) film.


Har även försökt plugga lite matte, men det går inte så bra. :/ Ska göra omprov på onsdag. YEEEEEES! (känn ironin) wish me luck!


Nu ska jag lägga mig och kolla på 'navy cis' och sen blir det läggdags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0