mitt hjärta slår för dig.

2008-04-02 18:54:08

Skola
Matte - plugga vägmärken istället, får jobba ikapp matten en annan gång
Samhälle - prata lite, fick sedan gå lite tidigare för att kolla på en konsert
Konserten var helt galen, haha! rolig, men blev dryg där mot slutet, så vi gick och käka istället.
Text - skrev nästan klart artiklarna, ska skriva klart dom nu istället och skicka in till läraren.

Efter det hade vi hål i en timme, så jag och Linnéa satte
oss i caféterian och plugga trafikkunskap istället.
Trafikkunskap - prov, det gick väl sådär. Håll tummarna för mig!
Nä, nu är det nog pratat om skolan!

Efter att jag gjort provet, gick jag till stadsbussen och där stod även cicci och hennes fransyska (?), som jag även satt och yra med på hela bussresan ner på stan, haha. Jag tycker det är så jävla kul att lyssna på när dom pratar på franska. Dom pratar ju så sjukt snabbt och det fula är ju att man inte förstår ett ord av vad dom säger, i alla fall inte jag.
Sedan när vi klev av bussen och jag sa hejdå till dom och skulle gå till nästa stadsbussen mot öster, så blev det lite ändrade planer. Det blev att jag följde med erik hem en sväng istället. Vi satt och kolla på tv och käka godis ur hans påskägg, haha.


Home sweet home
Men nu så sitter jag här hemma, mätt och belåten. Käka pyttipanna när jag kom hem, mmmmums. och nu måste jag skriva klart artiklarna och skicka in dom till kjell så fort som möjligt, annars blir det ett jävla liv. och efter det blir det att plugga till svenska provet jag ska ha på fredag, som handlar om språkhistoria (låter kul, eller hur? not!). Är så otroligt less skolan nu, så blä! Jag får aldrig ta det lugnt, det är bara plugg plugg plugg (and it really sucks!)


Fick även papper om stockholmsresan vi ska göra med klassen, 24-25 april. det kommer bli fett kul, men det skulle ju ha varit roligare om man hade lite pengar att shoppa för också, som jag inte har pga att jag ska till turkiet. men det är det lätt värt!


you make me shine brighter than the sun
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0