nobody likes being played

2008-04-03 22:24:17

Shit, vad jag har känt mig duktig idag! :O Har typ redigerat klart båda artiklarna idag! (y)

Efter det hade jag foto och då gjorde jag en planering inför reklambilden jag ska göra på måndag, med Adus & Linnéa som modeller. Kommer bli kanon! När planeringen var klar, tog jag 14.15 bussen hem (y) Väldigt skönt, måste jag säga! Annars hade jag fått stanna kvar till fyra, för då slutar den här lektionen egentligen.

När jag kom hem blev det fika och sen plugg resten av dagen. Fick reda på idag att svenska provet vi ska ha imorgon i språkhistoria kommer vara på minst 6 sidor. Nice! eheh , NOT! Jag är körd.



Helt galet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0