onsdag

2008-04-09 13:43:07

Första lektionen var matte, så jag pratade med lärarn och vet ni vad? JAG SLAPP GÖRA OMPROV! Så jävla nice. Vi gick igenom mitt prov lite och sen gav han mig några uppgifter, som jag ska göra och lämna in till han nästa vecka, så då får jag G. Är så jävla glad nu alltså! :D

Efter det hade vi samhälle, som var lika booooring, as usual. Bleeeh.
På lunchen gick vi och kolla på film i aulan, som mk hade gjort. Brare! :)

Nu har jag text och jag ska redigera klart artiklarna. Måste verkligen bli klar idag, för imorgon på texten måste jag prata med PO (fotoläraren). Han fråga mig idag om jag var i studion i måndags och jag sa att jag inte va det, för jag behövde ha hans hjälp med reklambilden. Så jag fråga han om han kunde hjälpa mig imorgon då, men då ska han till Göteborg kl. 13.00. Min vanliga tur, liksom.... Det är så jävla typiskt! >< Men han skulle hjälpa mig då imorgon på förmiddagen, så jag får väl se hur det blir.

Jag är übertrött nu, vill bara åka hem. Men jag ska ha
trafikkunskap kl. 15.00. Men jag orkar inte. :c




Håll mig hårt eller släpp mig helt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0