Uäk, hatar nationella.

2008-04-28 13:06:14

Usch, hade engelska nationella imorse. Bleeeeh, vad det gick dåligt. :c Det var inget roligt ämne att skriva om i alla fall, och då blir det ju svårt att komma på någonting också. Uäk, hatar nationella.

Och nu har jag mediakunskap och jag & Linnéa har ingenting att göra. För de vi ska göra reklam för, har lunch fram till kl. 14.00. Så, ja.. har inget annat att göra, än att sitta vid datorn och dega. Eller jo, vi ska lägga ut Zappa lite överallt på skolan, sen måste jag prata med Andreas om när jag ska göra samhällskunskapsprovet, eftersom jag inte var här i onsdags då jag skulle ha gjort det egentligen. Och så ska jag & Linnéa ringa Restaurang 49 (dom vi ska göra reklam för), när deras lunch är slut.

Men just nu känner jag bara för att åka hem, är så otroligt trött, har liksom ingen ork. När jag kommer hem vet jag inte riktigt vad jag ska göra, får se det då. Men en sak är säkert i alla fall och det är att jag ska sova! Aja, jag skriver väl nått mer senare, tjarråå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0