VÅÅÅÅÅÅR

2008-04-16 12:27:44

Ååååååh, vad jag känner mig glad idag. Det är ju så sjuuukt fint väder ute, äntligen SOL liksom! Jag hoppas att det här håller i sig nu, så det får bli vår på riktigt någon gång. Tänk när man kan sätta sig på möljen och mysa, gud vad härligt!

Nu sitter jag på skolan och har text, och det är ganska kul, för ovanlighetens skull. Vi håller på att lägga artiklarna i den ordning den ska vara i tidningen och alla har olika åsikter. + att ALLA springer runt, runt i datasalen, som yra höns. Ganska underhållande, faktiskt. Haha!
Efter det har jag trafikkunskap, känns inte direkt som att jag orkar det faktiskt. Men jag måste väl gå, kan inte missa någonting nu innan jag åker till turkiet. Då blir det inte bra, såååå...
Jag kommer att komma hem runt fem tiden och då är det plugga samhällskunskap (bara om jag orkar, vill säga), bull-bak, ögonbrynsfärgning och sola solarium som gäller.

GE MIG SOMMARLOV!
bara 8 veckor kvar nu.


Kommentarer
Postat av: malleh

Onödigt att ligga i cancergrillen imo.

2008-04-16 @ 12:41:33
URL: http://santhic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0