wrap him round your finger, like you're playing with gum

2008-04-15 22:50:30

image22

Har målat naglarna nu i alla fall. Det får bli bull-bakande, ögonbrynsfärgning
och sola solarium imorgon istället. Ska göra matte uppgifter nu, egentligen
så är jag för trött för att göra det, men jag måste lämna in dom imorgon, så...
Men jag ska kolla på film medans jag gör det, "Prinsen & jag". Det blir brare!


jennifer lopez - hold it don't drop it
gryyyyym låt.

you don't know what you're doin'
what you doin' to me
try to stop me, can't stop me
cos you know what I need
you got me all open and now you tryin to leave
hold it, don't drop it
don't drop it
stop it, can't stop it
won't stop it


/ B.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0