you and me are like one heartbeat

2008-04-05 19:24:21

Fredagskvällen tillbringades med Marcus, Stina, Thomas, Jimmy, Sebbe m.m. Väldigt trevligt, måste jag säga. :)


Det började med att Marcus kom och hämta upp mig. Sedan åkte vi in till hudik och hämtade upp stina och drog sedan vidare på amandas. Där käka Marcus medans jag och Stina satt och räknade tuggorna (haha, i just kidding). Nä, men vi satt där ett tag och chilla, snacka skit osv. Alltid lika kul. :) Jag säger bara gangstah skola, stina. Helt sjukt, haha! xD

Vi åkte sedan till iggesund och "hämta" jimmy och sebbe. Efter det drog vi till forsa, till thomas, och satt där och chilla ett tag. Sedan drog vi alla in till hudik igen och åkte runt.

Drog på donken först och käka. Sen när vi åkte runt, runt i stan så blev vi stoppade av polisen. För att Marcus hade glömt att häva på lyset igen, efter att ha gömt sig för Jimmy. Haha, lite roligt var det.
Sen såg vi två brandbilar åka förbi oss, så vi henka på dom för att se vart dom skulle. Och vart stanna dom då? Jo, på östra skolan (ofcourse? haha!).

Efter det fick Marcus nå ryck och ville åka upp till högliden, på lite spökjakt, så det gjorde vi. Och där uppe var det fan läskigt att vara ju. Alldeles kolsvart och vi skulle gå upp till dedär tornet (eller vad man ska säga), och då måste man gå genom en liten stig i skogen och sen uppför en brant jävla trapp. Ohmygod, jag trodde jag skulle dö och Marcus och Stina bara skratta åt mig. :c Sen så åkte vi vidare på maln en sväng och kände på vattnet och där var det kallt så inåt helvete. Även Stinas vurpa, påväg till bilen, var fan bäst! Haha! <3

Tack för en trevlig kväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0