my birthday

2008-08-17 22:27:37

Idag fyller jag 18 år, happy fuckin' birthday to me! :D

Jag vaknade idag och mådde inte så bra, kan jag ju säga. Bakis saru? Mjaaaaa... Konstigt, med tanke på alla drinkar dom bjöd mig på igår. Mitt huvud höll på att sprängas och jag hade ont i hela kroppen, blåmärken and shit. Men nu så mår jag myyyycket bättre.
Jag vaknade i alla fall av att mi familia kom in och sjöng "Ja, må hon leva", classic. och presenter fick jag också.
Ett halsband och trosor av sis.
En DVD av mami & papi (eftersom min gamla gick sönder) och sen imorgon får jag en iphone av dom, yeeey! :D
Och av släkt & vänner fick jag pengar.

En kanon födelsedag! Just nu längtar jag bara tills imorgon. Ska åka in tidigt till stan och köpa min efterlängtade iphone. :D Sen kommer jag förmodligen leka med den hela dagen, haha. Men nu ska jag gå och kika på film med sis. Uppdaterar er imorgon! :*






Kommentarer
Postat av: Martina

Grattis :)

2008-08-17 @ 22:37:04
URL: http://martinaqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0