myskväll med brudarna

2008-08-20 13:42:25

Igår åkte jag ju som sagt till stan, till mina babes. Och jag fick min present, a black one ;> HAHA! Efter det kikade vi lite på Ugly Betty, innan vi gick ner på stan.

Först så gick vi på Hemmakväll och hyrde film & köpte godis. Linnéa var helt galen. Hon tyckte Emma tog godiset så jävla sakta och för några, så hon stoppa ner hela handen i lådan och plocka. :')
Och påvägen ut därifrån, så blev Linnéa sur för att det inte fanns någon sked i hennes glass och då sa hon "jävla bögaaar!" precis när några killar gick förbi oss och sa "hej!". Vilken jäkla tajming då?! Helt galet, haha!
Sedan gick vi på hemköp och köpte frukost, muuumma! På vägen hem så träffade vi även Sara & Mathilda, så vi stod och snackade med dom ett litet tag.

Vi drog sedan hem till Linnéa och kollade på snyft-film. "Love in Manhattan" - gryyyymt bra!
Det fick oss verkligen att inse att man borde verkligen leva varje dag, som om det vore den sista.


För er som inte har sett filmen, se den!

Efter det kollade vi på 8mile, den är också gryyyym.
Jag älskar slutet, grauwr! ;>

Vi gick och la oss vid halv fyra tiden, men vi låg och kollade på youtube på min iphone till fyra, halv fem typ. haha! :>


Onsdag:

Vi vaknade runt tolv tiden och alla tre var helt död, typ. Men nu är vi pigga och glada, så nu ska jag gå och hjälpa Linnéa att städa och efter det ska jag gå till mami på jobbet och hämta lite grejer.
Sedan blire förkrök & utgång, med mina snyggingar. Kommer bli asnice! ;>
Uppdaterar er imorgon! :*












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0