shopping + utgång

2008-08-21 16:14:34

Ja, igår så hjälpte ju jag Linnéa att städa, som sagt. Och efter det kom mami och hämtade mig och vi åkte ner på staden och gjorde lite ärenden. Sedan gick jag och mötte Linnéa & hennes lillasyster Veronika.
Där gick vi och hjälpte Veronika att shoppa, vilket gick helt okej. Även att Linnéa hittade en sjuukt snygg skinnjacka på barnavdelningen på Lindex, som hon köpte för 300:- Helt galet.
Efter shoppingen blev det donken som gällde, typ MUMS! Jag hade inte käkat på hela dagen. YEAH, i know. Jag som JÄMT brukar äta. Men jag käka ingen frukost/ lunch, för jag var inge hungrig. Men då runt halv sju tiden var jag vrålhungrig!

Sedan var det bara att åka hem, duscha & gå till Thomas på förkrök.
Efter det blev det utgång och hemfärd vid kl. 5.




you look so innocent, but the guilt in your voice gives you away
you can look into my eyes and pretend all you want, but i know, i know
your love is just a lie (lie! lie! lie!)
it's nothing but a lie (lie! lie! lie!)
you're nothing but a lie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0