sunday

2008-08-31 22:33:44

igår vare utgång som gällde. Jag & Jenkan drog till Stina och satt och förkröka där. Det var sjukt kul. Jag skrattade så sjuuukt mycket hela tiden, så jag måste ha förlängt mitt liv med minst 50 år nu alltså. Det var helt galet. Eller rättare sagt Jenkan var helt galen, haha! "Vi skickar ett hotbrev till na! Vi ska elda upp dina barn!". Jag trodde jag skulle dö av skratt. + <3 på jenkans skrattattacker! :')

Sedan runt 10 tiden gick vi på Stadt och vi kom in gratis. (y) Jag hade grymt kul, träffade roligt folk & dansade hela tiden nästan. En riktigt bra kväll. :> Jag längtar redan till nästa helg!

Imorgon är det skola igen, suck.... Men jag börjar inte förrän kl. 12.10, så de é nice.
Men jag vet inte om jag ska åka in tidigare ändå, för jag måste göra några ärrenden och så. Jag vill hellre ha det gjort innan skolan, än efter. Men jag slutar kl. 14.20, så jag missar precis 14.15 bussen hem, så jag får väl se hur det blir.

Även idag hade jag mycket som jag skulle göra, men som jag inte orkade. Jag & sis krånglade med sims hela dagen och sen blev det tv-tittande resten av kvällen.
Well, Jag hoppas ni har haft en bra helg, för det har jag haft. Ni kan väl dela med er om vad ni har gjort i helgen, vettja? :> Nä, nu är det läggdags, fastän jag har sovmorgon imorgon. Men jag är jättejättejätte-trött. So, goodnight! :*

xoxo
/ B

i don't know what to do
i'm really confused...



Kommentarer
Postat av: amanda

det var askul att träffa dig!

2008-09-03 @ 00:11:22
Postat av: SVAR

det var askul att träffa dig med, baby <3

2008-09-03 @ 07:29:27
URL: http://benta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0