Detta har jag hunnit med idag.

2008-08-12 18:21:02

Detta har jag hunnit med idag.
- Åkt & handlat grejer på ica tills på söndag (my birthday!) 
Det blir smörgåstårta, vanlig tårta och annat smått och gott.
- Bakat negerbollar/chokladbollar, eller vad ni nu väljer att kalla dom.



- Varit i stan och kollat på en iphone till mig.
Vi gick på telia och som tur var så jobbade fredrik, så han hjälpte oss litegrann. Det var väldigt trevligt att träffa honom också, eftersom det var så längesen sist. Så på måndag ska jag & mami åka in till stan och (äntligen!) köpa en iphone till mig, yeey! :)



Jag har även fixat en outfit tills på lördag.
Titta vad jag har fyndat idag, på Gina Tricot (såklart?!) :D



Nä, nu måste jag städa. Uppdaterar er kanske nå sen! :)









Kommentarer
Postat av: Maddis

Vad lyxigt med en iphone. Klänningen var jätte snygg;)

2008-08-12 @ 18:25:31
URL: http://krisalklar.blogg.se/
Postat av: Caroline!

men grattis i förskott!

och kasta hit lite negerbollar för snart är det skolstart, är du redo? ;p

2008-08-13 @ 19:08:16
URL: http://carolinehultman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0