torsdag + fredag

2008-08-16 00:18:44

TORSDAG:

Först jobb 10-18 och efter det åkte jag hem, yra lite och sedan åkte jag vidare till Bergsjö för att gratulera morfar, som fyller 75 år idag. Grattis till han! <3
Där blev det fika & smörgåstårta, mmmmums! :> Det gillas!

Var helt slut när jag kom hem, så jag slocknade ungefär kl. 21.00.

Man vet inte vad man har
förrän man har förlorat det.




FREDAG

Jag vaknade halv nio och fick pina mig upp ur sängen. Jag hade sovit ungefär 12 timmar, men var fortfarande hur trött som helst. Det kändes som om jag inte hade sovit någonting alls, helt sjukt.
Sedan fick jag skjuts av syrran till jobbet, på hennes jävla moppe. Huga ligen, jag höll på att frysa ihjäl. Sedan blrev det jobb 10-17 och syrran höll mig sällskap från 10-15, det uppskattades! <3
Efter det åkte jag hem, gjorde mig i ordning och åkte sedan vidare till Ida <3 där vi myste och kollade på film, det gillas!

IMORGON BLIRE RÖJJJ! Huga ligen vad jag längtar. Kan det bara inte bli lördagkväll NUUUU?!
Först blire som sagt förfest hos Chrille och efter det blire utgång, de é nice.




du är så jävla falsk!
you're fake!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0