dagens händelser

2008-08-19 17:53:12

Mina babes

Ja, dagens händelser har varit få. Efter frukosten sprang jag upp och väckte Bea & Karro, och efter att  Karro hade åkt hem, så åkte vi på ica och handla.
När jag sedan kom hem igen nördade jag lite dator, tills jag fick ett sms av Johanna att gå ner till henne, vilket jag gjorde. Där hos henne satt vi och snackade lite skit och så vidare.
Efter det var det matdags, som var = anitas köttbullar (pappas faster hade gjort dom, så dom är typ godast i världen!), potatis, brunsås & lingonsylt. Typ MMMMUMS!

Det blev dock inget städande idag. Jag ska hoppa in i duschen nu och sedan göra mig i ordning & packa. Efter det ska jag åka in till stan och umgås med Linnéa & Emma (♥). Vi ska ha en myskväll, det gillas!
Men nu så måste jag skynda mig. Ring eller smsa om ni vill ngt! :) Uppdaterar er imorgon! :*










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0