jobba jobba jobba

2008-07-02 18:38:04

Idag har man jobbat då, för första gången i sommar. Det var helt okej faktiskt, dock väldigt varmt. Så typiskt att det skulle vara fin väder när vi skulle jobba i kiosken, suck. Menmen, that's life. Har tjänat lite cash iaf. (y)

Nu är jag & sis ensam hemma. Det finns inte så mycket att göra precis, så det är ganska boooring.

Usch, nu kom jag på en sak! Imorgon ska jag till tandläkaren, bleeh. Jag som inte tkr om tandläkare! :c Eftersom det inte blev något av tandläkarbesöket förut, så blev det flyttat tills imorgon. Fast jag får se hur det blir med den saken. Om min hals fortsätter att vara så här cp, så blir det nog flyttat än en gång. Hur nice skulle det vara om tandläkaren satt och grävde i min mun och sen skulle jag få en hostattack och hosta personen i ansiktet - inte såå nice. Menmen, får se hur det blir. Jag börjar faktiskt bli bättre i halsen nu - om det är bra eller dåligt, det vette katten.

Nä, nu ska jag ringa Ida och prata med henne angående helgen. Update you later! :*



it doesn't surprise me at all...


xoxo
/ B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0