känner mig tragisk

2008-07-11 21:48:22

Det blev inte att Ida kommer hit, hon hade ingen skjuts, tyvärr. :/

Fyfan va jag känner mig tragisk som sitter hemma en fredagkväll alldeles själv, usch. Det brukar jag inte göra i vanliga fall, det vet ni som känner mig. Jag är visserligen trött, efter dagens jobb. Så jag går nog och lägger mig tidigt ikväll och kanske för en gångs skull kliver upp tidigt imorgon och gör lite nytta? Hm. Vi får se hur det blir med den saken. Jaja, nu ska jag gå ner och kolla på 'Dödligt vapen 3' med mami & papi. Ciao! :*



Kommentarer
Postat av: Lisa

2008-07-11 @ 22:44:09
Postat av: Lisa

Men samma här.. Vad gör man ? :p

2008-07-11 @ 22:44:41
URL: http://lisalindbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0