kisses don't lie

2008-07-07 23:11:25

Idag har jag inte haft så mycket för mig. Jag hade tänkt göra en massa grejer, men det blev tyvärr inte av. För att min förkylning har blivit sämre, tyvärr. Så jag har varit helt slut i kroppen och inte orkat gjort någonting.
Det enda jag har gjort idag, förutom att ha suttit vid datorn och slöat är att jag har ätit. Jag gjorde lite pannkakor, som jag käkade med sylt & keso - göttans vare!



Just nu känner jag mig deprimerad, usch. Jag fattar verkligen inte, why do all good things come to an end? Alla gör slut och allt blir skit. Why? :/


Tur jag har dig, baby. <3 Du gör mig glad.

Nä, nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på film. :) Goodnight! :*


Uppdatering:

Well, this sucks! Min dvd pajja nyss, suck. -.- Ingenvet hur jag lyckas ibland... Jahapp, då var det bara till att köpa en ny då. Jag håller på att kolla på en ny nu på Elgigantens hemsida och har hittat en nu. Tror ni denna är bra?


Min nya dvd?

Den ska i alla fall införskaffas så fort som möjligt. Imorgon kanske? Hm, får se...

Nu tänkte jag börja på EN av pappas presenter, som jag ska ge honom nästa vecka. Eftersom han fyller 40år då. Det är lite av en skämt-present, bara för att jävlas lite med han. Haha! Den kommer bli så bra. :) Ni ska få se den när den är klar! Uppdaterar er imorgon! Goodnight! :*



xoxo
/ B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0