Gnarpscrousingen

2008-07-01 13:15:45

På fredagen åkte jag först på förfest hos André, och när jag kom dit var det redan en massa folk där, trevligt trevligt. Vi var där till halv elva någon gång och sedan fick vi skjuts ner av papi.
Där på själva crousingen träffade jag jättemycket folk, vilket var jättetrevligt. Jag gick runt runt dä och yra tills klockan var två någonting, för då åkte jag hem & sov. Den kvällen slutade inte så bra, tyvärr. :/


På lördagen däremot, den kvällen var askalasbra HELA kvällen. Först åkte vi på förfest hos Dahlén, mycket trevligt. Senare på kvällen, runt 11 tiden, gick vi in på området - där erik (<3) fixade inte mig gratis, hihi. :) Där gick vi också runt runt och träffade jättemycket folk. Jag gick även in i öltältet en sväng, där det var mycket trevligt folk. Efter det åkte jag & Erik hem.
När vi kom hem tog vi oss ett varmt & mysigt bad och efter det slocknade vi ganska snabbt, haha. :')
Lördagen var helt klart den bästaste kvällen! Dock hände det lite dåliga saker också, tyvärr. För det första så regnade det, så det var mycket plask och geggigt - inte så smart att ha vita byxor då, ska jag säga. Men jag klarade mig rätt så bra i alla fall. Och för det andra var det någon idiot som gick på en kompis till mig, fuckin' retard! Men jag hoppas att du mår bra nu, Anton! :*
Förutom dessa saker, så var lördagen en helt kanon-kväll!

Tack till alla, som gjorde min helg bäst! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0