det är tydligen inte ett fritt land längre?

2008-06-16 13:21:36

Det är tydligen inte ett fritt land längre, utan nu är det inte tillåtet att sminka sig hur man vill heller.

En av mina "bästa" killkompisar kommentera en bild på mig på bdb - där han skrev att jag skulle ta det lugnt med sminket. Jag förstod inte vad han menade med det, eller vad han ville få sagt, så jag frågade honom. Och det han menade var att om jag inte sminkade mig så mycket, så skulle mina fräknar synas mer och jag skulle se mer "normal" ut.
- Ja, visst. så långt är jag med. Men han kommentera dock en väldigt photoshopad bild, såklart inte mina fräknar syndes lika mycket där, så som dom gör irl.
Men som sagt, jag svarade att jag sminkar mig hur jag vill, men tacka för hans åsikt iaf. Och det som gjorde mig lack var det jag fick till svar: "visst, visst. vill du se ut som en crack-hora så ;p"

Tack för den, liksom? Haha, helt sjukt! Visst kan man ha åsikter, men inte behöver man vara taskig för det? Menmen, nu orkar jag inte slösa mer tid på dig. I don't give a shit about you anymore. Jag bryr mig hellre om mina riktiga vänner. :)

För er som vill veta, var det den här bilden han kommentera:


Kommentarer
Postat av: andreas

ja?

2008-06-16 @ 15:48:51
Postat av: Svar

vadå ja? oO

2008-06-16 @ 16:22:33
Postat av: Anonym

Du bryr dig ju om du skriver om det på bloggen. Alltså har du inte kunnat släppa det!?!? Am I right?

2008-06-22 @ 22:50:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0