it was so sweet

2008-06-24 13:28:08

Inatt var jag & sis uppe ganska länge, vi satt & nörda lite sims & fika & snacka lite skit - det gillas! You're the best. <3

Sen när vi gick och la oss ungefär kl. 03.30 så fick jag sms av Erik att jag skulle ringa han direkt. Så jag ringde och vi låg och pratade ett tag, tills han sa åt mig att titta ut genom fönstret. Och där stod han. :) It was so sweet. <3
Så jag sprang ner & stod där och pratade lite med honom, tills han skulle åka in till hudik. Han stannade tyvärr inte. :/ Men det gjorde ingenting, för jag sov gott i alla fall. :)

Nu är klockan halv två och jag klev upp för en halvtimme sen. Jag som skulle kliva upp tidigt idag och göra lite nytta, yeah right. Haha, det sket sig. Men det är bara att göra det bästa av saken.
Nu ska jag gå ner och äta frukost, jag uppdaterar er senare. :)


xoxo
/ B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0