jag hatar verkligen åska!

2008-06-09 08:40:58

Usch, füfan va det åskade inatt, helt galet. Jag trodde allvarligt att jag skulle dö. Ni kan inte ana hur mycket jag hatar åska. Åska är en av de saker jag hatar mest, så jag fick världens panik inatt då det åska & regna. I hate it...
Så jag kunde inte sova inatt och det är förstås anledningen till att jag är hur trött som helst nu. Jag vet inte alls hur länge jag kommer att få vara kvar på skolan idag, för jag & L måste bli klar med broschyren tills imorgon + att jag har trafikkunskapsprov senare idag kl. 14.30 - så jag får se om jag måste åka tillbaks till skolan efter det. Suck... Ge mig onsdag nu va?!
Men nu är svenskaprovet avklarat i alla fall! Så otroligt skönt.

Wellwell, see ya later!

xoxo
/ B



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0