NU HAR JAG SOMMARLOV!

2008-06-11 18:24:21

Helloooo!

Shit, vilket tråkigt väder det har varit idag. Just nu sitter jag med mjukisbrallor, långärmad & sockar - även inlindad i en filt, för att jag håller på att frysa ihjäl (i alla fall nästan). Helt sjukt. oO

Nu är allt i skolan klart! Projektredovisningen gick jättebra, alla fotouppgifter blev också klara (har VG i foto) och ja, allt är klart! Jag kan bara inte fatta det. Så nu, gott folk, NU har jag sommarlov! :D


Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, men jag ska nog bara vara hemma & ta det lugnt. Ta ett varmt bad och kolla på film bara. Det låter bra, eller hur? Eller har ni något annat förslag? ^^

Imorgon ska jag kolla på syrrans skolavslutning, hon går nämligen ut nian. Det ska bli kul. :) Även att hon ska gå Media på gymnasiet sen, som mig. Mhaha! Får se hur det blir, men det ska bli fett kul på nollningen iaf. ;)
Men nu ska jag hitta på nått vettigare än att sitta här och nörda, uppdaterar er senare! :* Hej svejs!


 
xoxo
/ B


jag är trött på dina bortförklaringar...

Kommentarer
Postat av: Johanna

Härlig bild på ögonen!

2008-06-11 @ 18:36:27
URL: http://johannafrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0