SÖNDAG

2008-06-16 00:53:10

Hello! Idag mår jag mycket bättre, tack och lov. Jag hoppas även att ni mår bra! :)

Imorse när jag frågade Erik vad klockan var så sa han att klockan var halv fem, and I was like WHAT?! Men det visade sig att klockan var "bara" halv tre. Vi hade både sovit bort hela dagen, suck...

Idag har jag & Erik bara tagit det lugnt. Spelat lite tv-spel och bara degat, mys. <3


Jag har haft en underbar helg med dig. <3

Jag blev hämtade runt åtta tiden, av mami, sis & mormor. Dom hade varit i Jämtland och hälsat på några släktingar. Så vägen hem blev ganska lång, eftersom vi måsta skjutsa hem mormor också. Men det gjorde ingenting. :)
Nu är jag hemma, men jag är dock inte ett dugg trött - fastän jag vill vara det. Alla ligger och sover, medan jag sitter här och har ingenting att göra. KUUUUUUL då! :(


BTW!
Det är ingen vanlig dag idag, för idag är det Emmas födelsedag! Hurra hurra hurra!


GRATTIS DARLING!

SOM FYLLER 18 ÅR IDAG <3


Nu tänkte jag lägga mig och kolla på en film och FÖRSÖKA sova, om det går.
See ya later!


xoxo
/ B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0