Sunday

2008-06-05 15:23:50

Det har varit kanon väder hela helgen, men den här dagen slog verkligen allt. Det var så otroligt varmt och skönt, nästan för varmt enligt mig.



Mami hämtade mig hos Erik runt ett tiden, så jag skulle hinna hem och plugga. Jag hade helst bara velat ligga kvar där i sängen och myst, men det kunde jag tyvärr inte. :(
Påvägen hem svängde vi in i Harmånger, för att släppa av Anton (som också sov hos Erik) och då passade vi på att köpa glass på Maria's. Glass till frukost är inte dåligt. ;)

När jag kom hem pluggade jag trafikkunskap hela dagen, UTE i solen. Det var nice! Men det gick tyvärr inte att ligga ute länge, eftersom det blev så varmt och jag kunde inte koncentrera mig. Men det var jag det. ^^ Jag hoppas att ni har haft en underbar dag ute i det härligt vädret. Måste dra nu, ciao! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0