syrrans skolavslutning

2008-06-15 23:36:50

Jag som trodde att jag inte skulle behöva kliva upp tidigt på ett tag nu, eftersom jag har sommarlov - men ICKE!

Jag måsta kliva upp klockan åtta, äta frukost fort som satan och göra mig iordning. Sedan var det bara att åka ner på byn och kolla på syrrans skolavslutning.

Direkt när vi kom dit kommer min syrra & hennes klass åkandes i en traktorvagn skrikandes "hata hata hata AE1!". Det fick en att tänka tillbaks på den gamla goda tiden, då man själv gick på Backens. Haha! :')


Syrran och hennes klass.

Där på avslutningen, umgicks jag med mami, papi, linda, carro & jänni. Det var fett kul. <3
Det roligaste var ju då lärarna delade ut betygen till niorna i matsalen. Då jag, papa & carro hade lite tråkigt - så för att underhålla oss själva, skämde vi ut syrran & carros brorsa. Bland annat så tröck Carro upp sin näsa mot fönstret och efter det fick vi tre ett skrattanfall bakom ett glasfönster (vi var inte diskreta, nej). Så vi skämde ut våra syskon ganska mycket, men what a fuck - vi skulle ju ha dött av uttråkning annars. Vi livade bara upp stämningen lite. Även när det var dags för syrrans klass att gå upp på scen gjorde jag & Carro vågen. Haha, det var fett kul. :)

När vi kom hem sen var det dags för smörgåstårta. Även Stina & Figo kom och hälsade på. :)


Min snygga smörgåstårta-garnering, haha!


Efter detta var det sov-tajm, men efter några timmars sömn var det dags för mig att hjälpa sis att göra sig i ordning till hennes bal. Hon blev jätte fin!


Sis <3

När syrran hade åkt iväg på sin bal, hade jag inte så värst mycket att göra hemma. Jag tog det bara lugnt och kollade på "design: simon & tomas" , som äntligen har det börjat igen, yeey. Efter det kollade jag på en film, som jag dock inte kommer ihåg namnet på. :P


Är sjukt taggad inför imorgon alltså!
Först ska jag kolla på studenttåget.
Efter det studentmiddag hos min kusin, som tar studenten imorgon (GRATTIS!)
Och efter det FERRE!
det kommer bli as nice!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0