Restaurang 49 vill använda sig av våran broschyr

2008-06-05 15:26:55

Denna dag har varit lite av en berg-och-dal-bana.

På ledarskapen gick vi igenom provet och jag fick veta att jag kommer att få VG i betyg (y)
Efter det hade jag ingenting att göra från kl. 10.00-14.00 = boooooring.
Sedan halv ett åkte jag ner på stan och gick till Restaurang 49 för att jag hade ett möte med Maria där. Mötet gick väldigt bra och väldigt fort. Jag tog de sista bilderna och visade henne broschyren, som jag & L har gjort. Det var väldigt roligt, för att de tyckte att den var jättebra och vill använda sig av våran broschyr. CREDS TO US, FFS!

Tur var, som sagt, att jag fick börja mötet tidigare, för då hann jag med 14.15 bussen hem. Nu är det matte- och trafikkunskaps plugg som gäller, fram till kl. 18.30. För då ska jag & familjen åka till Mellanfjärn och kolla på Bea, mfl, spelar upp hennes skolas teater (som börjar kl. 19.00, för er som vill se!) Inträde 80:-
Efter det blir det hem och plugga igen, tyvärr. Jag kommer inte vara direkt social de senaste dagarna, eftersom jag har så mycket plugg att göra.

Denna vecka:
Trafikkunskapsprov
Matteprov
Foto - fönsterbild, repotage, rörelsebild
Reklamfabriken

Nästa vecka:
Svenska  - omprov i språkhistoria
Historia prov (muntligt) - fick papper av Kiffe idag, som ska hjälpa mig att klara provet (thx!)
Mdk - projekt redovisning
Samhällskunskap - projekt redovisning


tyck synd om mig.
._.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0