3 dagar kvar!

2008-06-05 20:51:32

Dagen började med att jag försov mig litegrann, vilket jag har gjort nu den senaste veckan. Men det var helt okej, eftersom jag skulle få skjuts av mami in till stan.

När jag kom till skolan så hjälpte Emilia mig (tacktack!) med filmerna i det lilla rummet (där man ska klippa & krångla och häva filmerna på en annan rulle och i en burk, som är = übersvårt - eftersom det finns inga fönster där inne, det är alldeles kolsvart!) Så idag har jag framkallat fönsterbild, repotage, rörelsebild & skugga - jag känner mig väldigt duktig faktiskt! hihi.
Jag trodde det skulle gå ganska snabbt, men det visade sig att det gjorde det absolut inte. Och det var det enda jag har gjort idag, i 5 timmar. Men det var bara därför jag åkte till skolan också, för att framkalla bilderna. Annars hade jag varit ledig idag, men då skulle jag legat efter sen. Men jag blev i alla fall klar med fönsterbilden och lämnade in den, så nu har jag bara resten kvar som jag ska fixa på måndag. En otrolig lättnad, måste jag säga. 
Jag blev klar 14.00 (alltså 5timmar senare) och då gick jag ner på Frasses och träffa André & Gustav. Käka lite av Andrés pommes och sen fick jag skjuts hem av dom. :)

Nu har jag bytt om till bikini och är redo att gå ut & steka lite i det härliga vädret, gör det ni också! Uppdaterar er senare.
Btw, jag har bara 3 skoldagar kvar nu. YEEY!

xoxo
/ B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0