less . . .

2008-06-05 20:46:38

Allt bra med er idag?

Nu sitter jag på skolan och har text, men har ingenting att göra. Därför tänkte jag att jag skulle uppdatera er!

Imorse hade jag matteprov och det gick väl sådär. Jag hoppas verkligen att jag får G, för jag pallar verkligen inte göra omprov eller några kompliterade uppgifter. Jag vill aldrig aldrig ALDRIG MER öppna en mattebok i hela mitt liv. Usch...
Jag ska prata med Kjell nu om betyg och efter det plugga trafik. Jag ska ju göra om trafikkunskapsprovet idag, pga att jag kugga mig i måndags.

Håll tummarna för mig!
Jag uppdaterar er senare, Ciao! :*



Uppdatering:

Det är tamejfan helt sjukt. Denna gång fick jag 32p (som är = INTE GODKÄNT, eftersom då måste man ha 35p). Alltså jag fattar inte vad jag gör för fel. Allt sitter ju när jag läser boken och allting, för allting är så logiskt liksom. Men proven, alltså jag fattar verkligen inte. Suck... Det är bara till att göra om det på måndag nästa vecka, IGEN då. i hate it.

LOST ikväll då! Säsongsavslut.
MÅSTE SE!



Ett litet kollage från syrrans teater & en bild på syrran:

"Farväl Peter Pan", som teatern hette.
Riktigt bra, faktiskt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0