nu ska det bli ändringar!

2008-06-19 02:06:02

Ännu en dag har gått och jag har bara varit hemma. Usch, va less jag blir på mig själv. Men jag har verkligen inte haft någon ork att hitta på någonting heller. Det har ju varit så sjukt tråkigt vädet, de senaste dagarna - så jag har inte varit direkt peppad till att göra någonting. Men nu får jag tamejfan rycka upp mig, nu ska det bli ändringar.
Imorgon ska jag inte sitta hemma i alla fall, jag kanske drar in till stan och shoppar lite, who knows? Är ganska sugen på att köpa dessa i alla fall:






Kuvertväska från Åhléns
Übersöt top från Gina Tricot
Senapsgul klänning från H&M
Svarta pumps från Din Sko (finns även i blå & rosa)
- dom blåa är också rätt sugen på faktiskt.



Sex and the City damerna.

Ikväll har jag kollat på "Sex and the City Maraton", me like. Jag längtar tills filmen kommer! Jag & sis har bestämt oss för att gå på bio någon dag och se den, längtar längtar längtar.
Men jag fick höra ett rykte om att någon kommer att dö, i filmen. Det gillas inte! Är det sant eller falskt, tro? Hm. Det återstår att se....

Nu tänkte jag gå ner & ta en dusch, innan jag går & lägger mig. Goodnight! :*


i will never be good enough for you, am i?



xoxo
/ B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0