you know i can and you know i will

2008-06-23 00:38:52

Idag har jag varit i Bergsjö med mi familia och hälsat på mormor & morfar (<3). Där vi fikade & satt och snacka en massa skit - alltid lika kul. :)
Vi åkte även och hälsade på min morbror och hans kattungar, som är typ sötast i världen.


Visst är dom söta? Ville bara ta med mig alla tre hem.

Vi hämtade även min moppe, där hos min morbror. Där har den stått i ett år nu - funny story btw. Förra året ungefär vid den här tiden, så pratade vi om att vi skulle ha min moppe kvar över sommaren, utifall jag behövde ta mig någonstans - om jag inte hade någon skjuts vill säga. Jamenvisst, dagen efter paja den och har stått över ett år där hos min morbror, framtills idag då.

Road trip?
När vi kom hem så åkte jag & sis på en liten roadtrip med mopparna våra, ganska kul faktiskt (haha!). Vi åkte en sväng till ström och träffade (SEG)karro & eva en snabbsväng. Men efter några minuter måsta vi åka hem & käka. Men kul var det i alla fall. :)

Filmtajm
Efter vi hade ätit, blev det filmtajm. Vi kollade på;

Brokeback mountain - a huge disappointment, tyckte inte alls om den.

Alla hans ex - Den är brabra, har sett den förut.

Det var i stort sätt allt jag har gjort idag. Även att jag har övningskört hela dagen, börjar faktiskt bli riktigt bra nu. (y)
Just nu håller jag på att dona lite med allt möjligt och funderar på morgondagen.

Lite planer inför imorgon;
- köpa fritidskort
- hudik en snabb sväng
- bio med sis & ida?

Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på en film eller nått. PUSSSSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0