BERGSJÖCRUISING

2008-06-03 15:41:29

Här kommer lite bilder från förfesten
vissa spelade volleyboll.jag & linn.jannina är snygg (!) OCH dyng?ullis.alla ville ha ullis skor på sig, här är till exempel viktor i ullis skor (haha!).mikan & johan.jon, ullis & viktor.josse, jannina & ullis - klockren bild!viktor, josse, emil & mami.




Josses citat "jag skiter väl i han, kolla in resultatet SLIIIIIIM!"
Det var tamejfan det roligaste som hände på hela kvällen.


Där nere på cruisingen var det trevligt trevligt. Träffade massa roligt folk och hade fett kul hela kvällen.
Vi drog oss hemåt vid två, halv tre, tre tiden? Är inte riktigt säker, men jag tror det var runt den tiden i alla fall. Pga att det var så fruktansvärt kallt där, brrr..
Bilresan hem med erik, jannina, anton, loffe, kim & persson - var fett kul. Det var ganska trångt i baksätet, om jag säger så. Och Jannina hade lyckats krångla in sina ben i Eriks och mina ben, så hennes ben låg som nån zickzack mellan våra. Och så fort någon utav oss rörde oss så skrev alla. Haha! :') Ni kanske inte tkr att det lät så roligt, men det var det. I promise you! :')

När vi kom hem så däckade Erik & Kim i tv-rummet, medans jag & Anton satt och diskuterade och svullade i oss negerbollar inne i köket. Det var trevligt! :)

Och när klockan började närma sig fyra (?) fick jag äntligen upp Erik ur fåtöljen och fick honom i sängen. Precis när vi håller på att somna allihop, så kommer en viss Linus Idén och Per Fors inrusandes i sovrummet och säger att det är fest! Det var ingen höjdare precis, eftersom jag var tröttast i världen och då kan jag bli lite tjurig (ni som känner mig, vet det). Men efter en halvtimme så hade dom åkt igen.


En mycket bra kväll, måste jag säga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0