längtar tills på fredag!

2008-06-18 00:08:35

Helloooo!

Idag har jag inte varit nån jäkla slacker i alla fall, som jag har varit de senaste dagarna, utan idag har jag städat mitt rum. Sug på den nI! Haha. Det är jämt jobbigt i början, men sen när det är klart så känns det ju så otroligt skönt.

Just nu sitter jag och längtar till fredagen. Midsommaraftonen kommer att firas i Mellanfjärden, med många vänner. Det gillas! :D Som det ser ut nu, så kommer fredagen att se ut ungefär såhär:
   Först så kommer jag att åka till Ida och göra mig i ordning och ungefär vid tolv kommer vi, m.fl. att cykla till mellanfjärden. Vi kommer vara ganska många som cyklar, så det kommer bli askul. :) Vi kommer förmodligen att stanna till vid en strand och dricka lite där och sedan cykla vidare mot mellanfjärden.
På dagen i Mellanfjärn brukar vi alla bl.a. kolla på stångfighten och träffa en massa folk som är där. Och på kvällen är det fest. Det kommer bli nice! Åk dit vettja! För er som inte åker dit, kommer att ångra er big time!


En bild från förra året.


Wellwell, nu tänkte jag lägga mig och kolla på en film och försöka somna till den. Men jag kommer förmodligen att somna innan filmen är slut, för jag är ganska trött efter storstädningen idag (haha!). Goodnight! :*

xoxo
/ B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0