Sundsvall

2008-06-07 20:16:28

Jag var skapligt trött när jag vaknade imorse, men jag måsta kliva upp och ta 11.15 bussen hem. När jag kom hem käka jag frukost och sen gjorde jag mig iordning. Efter det drog jag & familjen till Sundsvall.



Vi åkte till Birsta City och där gick vi på stan (som är = shopping). Jag köpte:


Short från Gina tricot för 249:-


Klänning från Gina tricot för 129:-


Puder & puderpuff från H&M för 59.90:-

Även att jag hittade en jättefin bikini, som jag ville köpa. It really was to die for. Jag tyckte om den jättemycket. Men när jag skulle prova den, var alla provrum fulla och jag hade egentligen inte tid - för vi skulle åka vidare. Så det blev tyvärr inget bikini-köp. Jag vågade inte köpa den, för man får ju som sagt inte byta badkläder - om det blir fel storlek eller nått. Men jag ångrar mig nu att jag inte köpte den. :c Så jag ska beställa den istället.



Var den inte fin?


Wellwell. Efter det åkte vi till Ljustorp (eller vad det nu hette?) och kollade på farmors minneslund. Det var jättefint där.


farmor, jag saknar dig. <3


På vägen hem köpte vi mjukglass, mmmmums. Efter att jag hade svullat upp glassen, lyssnade jag på mp3:n och sov hela vägen hem.
Ikväll blir det plugg (tyvärr!), städning och film. Får se om Erik kommer sen, eller inte. Det visar väl sig.
Uppdaterar er senare!


 

xoxo
/ B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0