i wanna wake up where you are.

2008-06-24 23:15:44

Jag ville egentligen på bio idag, men det blev nedröstat av sis & karro. :c Så det blir bio imorgon istället. Jag pratade även en sväng med Emma idag. Hon ska nog med på bio hon också imorgon. :) DAMN, i miss you girl. 

Och Erik är i Borlänge (av alla jäkla ställen, liksom). Hoppas han kommer hem imorgon. <3

Imorgon ska jag jobba, börjar kl. 9.00. Så det blir till att kliva upp tidigt imorgon, och hur fan jag ska klara av det - det vette katten. Det visar väl sig imorgon, haha!
Sen på kvällen blir det som sagt bio, som gäller. Med sis, karro & emma. KANSKE ida. <3 Det gillas! Vi ska (såklart!) se Sex and the City-filmen. Åååh, jag längtar!

Även att mamma ska börja sy min klänning imorgon. Den prickiga. Åååh, jag bara längtar tills den blir klar. Wellwell, nu måste jag lägga mig och försöka sova, så jag orkar kliva upp imorgonbitti. See ya! :*

xoxo
/ B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0