alla har vi drömmar.

2008-03-28 01:18:41

det blev en helt okej kväll faktiskt.
kollade på american pie 2 (haha!)
det är ju bäst när han tar superlim istället för glidmedel
ohmygod, trodde jag skulle dö av skratt

sen kollade jag även på 2½ men & how i met your mother
(as usual) men det är ju så sjukt bra!

men nu sitter jag här & har ingenting att göra istället, lite boring sådär.
det vore ju vara bra om jag gick och la mig nu, så slipper jag sova bort hela dagen imorgon
men det värsta är ju att jag inte är trött, så det kan ju bli lite svårt då.

jag sitter även och kollar runt på gina tricot's hemsida
är otroligt shoppingsugen nu, det bara kliar i mina fingrar alltså!
här är några av kläderna jag vill köpa;

image2


har fastnat lite för blått, känner jag.
men det är ju så sjukt snyggt! håller ni inte med?

men jag måste ta och skärpa mig!
är skyldig mami & papi pengar
(som är = inte bra!)

wellwell, that's life.

Kommentarer
Postat av: malleh

Nej, jag håller inte med.

2008-03-28 @ 13:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0