bara en dag kvar!

2008-05-09 12:09:16

Bra början på dagen då, NOT! Första lektionen var svenska och då fick vi reda på resultaten från språkhistoria-provet. Gick det bra för mig eller? Nej. IG så det bara ryker om det. Så jag ska göra om det muntligt också, någon dag är inte bestämd ännu. Det bara läggs på mer och mer grejer, som jag måste göra innan jag får sommarlov. Är fett stressad nu alltså.
JAG VILL ÅKA TILL TURKIET NUUUUU! bort från allt ett tag, som sagt. och bara ligga och sola & ta det chill hela dagarna. men det är ju inte direkt långt kvar, åker ju imorgon! ;D

Men just nu är jag fortfarande kvar i skolan som sagt, and it's boooooriiiing. Om en halvtimme ska jag ha engelska och
efter det har jag bara ledarskap, sen slutar jag! (tack&lov)

Då blir det att åka hem och packa ner det sista osvosvosv.
Sen vara med erik? <3 Det är inte riktigt bestämt än, men jag hoppas det i alla fall.



Wellwell, nu måste jag röra på mig. Kan inte sitta
still länge jag eh. Skriver nå mer senare, ciao! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0