hur mycket jag än ger, så letar blåa ögon alltid efter mer

2008-05-03 14:47:42

Igår städade jag mitt rum, som sagt. Men jag glömde att knäppa före och efter bilder. Det är inget att anteckna precis, men bara för att se skillnaden liksom. Och skillnaden är stor, kan jag ju säga. ;P Har varit väldigt duktig, anser jag då.
Wellwell, jag gjorde inte så mycket igårkväll. Kolla lite på film och satt och nörda framför datorn, för det mesta. Och lyssna på musik gjorde jag också (en självklarhet!) Alltså Lars Winnerbäcks texter. <3 Förut tyckte jag inte alls om Lars Winnerbäck. Inte det minsta. Alla mina kompisar typ älskar honom, men inte jag. Så fort jag hörde hans namn var det bara usch och blä. Men nu, när jag har lyssnat riktigt på texterna, så älskar jag honom också. DAMN, va hans texter är bra. Ser du, Linnéa? Jag erkänner; han ÄR bra! Haha!

den som inte har något liv
lägger sig i andras



Idag vaknade jag runt tolv, någon gång. Och när jag gick ner för att käka frukost, kom Johanna (alltså min granne) upp och sa att hon skulle färga ögonbrynen & ögonfransarna på Bea. Så hon gjorde det på mig också & det blev jättebra, är fett nöjd. :)

Det är ju kanon väder ute! Så nu tänkte jag gå ut & sola en sväng, härligt härligt! Efter det blir det att duscha & göra sig i ordning, käka & sedan dra in till stan.

För ikväll ska jag bland annat festa med denna brud <3

det kommer bli nice. Är sjukt taggad!!!!!!

None

Bara en vecka kvar nu, yeeey! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0