crap ,

2008-05-07 18:47:58

Nu har jag äntligen kommit hem. Jag vill sova, men jag kan inte. Men jag är dock mycket piggare än vad jag var tidigare idag. Samhällskunskapsprovet, ehm ja... det gick inte så bra, tyvärr. Om jag har tur så får jag G i alla fall. :/  Snälla, ge mig sommarlov, nu tack?!
Men sån tur har jag ju inte. Jag kollade även i min kalender idag (JA, jag har en sån) och då såg jag hur mycket prov och läxor vi har kvar att göra, innan vi slutar. Alltså, jag fattar seriöst inte hur vi ska hinna med allt. Det är ju bara 36 dagar kvar tills vi får sommarlov. Helt sjukt, hur ska man hinna? Jag kommer att få plugga ihjäl mig. Alltså jag har ingen ork längre, ingen motivation alls. Bleeh... Lite medlidande, tack?!

Men man kan ju inte ha bra dagar varje dag heller, så...

Men för att göra ett lite mer positivare inlägg, så kan jag skriva upp lite roliga grejer som händer denna månad:
- turkiet 10-17maj
- linnéa, mumpiz & syrran fyller år. <3 congratz
- bergsjöcrousing 30 eller 31maj
det gillas!


Näe, nu kan jag inte sitta här längre. Måste plugga lite matte, har ju nationella imorgon. Jag måste även börja packa lite till turkiet, har ju inte gjort det än. oO Jag uppdaterar er senare.

/ B

Kommentarer
Postat av: malleh

oj, redan crousing. hääärlig!

2008-05-08 @ 00:22:57
URL: http://santhic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0