jenny & kajsas 18årsfest

2008-05-04 22:34:12

Det började med att jag åkte in till Hudik, till Stina runt sex-sju tiden. Ohmygod, då var jag stressad kan jag lova. Men jag lugnade ner mig ganska snabbt. Haha! :) Där satt jag & Stina i hennes nyhus och drack, det var mysigt. hähä! ;>
Sedan gick vi ner på busstation, för att åka med 20.15 bussen. Vi trodde att det skulle vara sjukt mycket folk på bussen, men det var det icke. Men det var ganska skönt det också.

När vi kom till festen var det lite folk där innan, vilket var skönt. Men ingen var ju utklädd, det var ju det som var tråkigt. Sedan strömmade det massa folk in. Smurfar, rödluvan osvosvosv. Haha, det var då festen drog igång på riktigt.
En kanon kväll, enligt mig i alla fall. Massa trevliga folk! :)

Runt två tiden kom Marcus & hämtade upp mig, Erik, Stina & Krukan. Han var även snäll och skjutsade hem mig & Erik, tack vännen! :)


Tack Jenny & Kajsa, för att man fick komma.
och tack till alla som gjorde min kväll KANON! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0