monday

2008-05-26 19:08:12

Jag hade fotoprov imorse och det gick sådär. Är inte alls nöjd. :/ Jag får hoppas att det gick bra i alla fall.
Efter det hade vi matte och då gjorde jag inte så värst mycket. Jag orkade inte helt enkelt. Jag hatar matte. När matte kursen är avslutad ska jag aldrig mer öppna en mattebok i hela mitt liv. Matte suger! I alla fall enligt mig...
På mediakunskapen var jag & Linnéa duktiga i alla fall. Vi la in alla bilder och redigerade dom. Det vi har kvar att göra nu är bara att lägga in dom i broschyren och skriva lite text, sen är vi klar! Det var även sista lektionen jag hade idag, för på engelskan hade dom bokredovisningar och det ska inte jag göra förrän på fredag.
Så jag & Cicci åkte 14.15 bussen hem. Det känns som om det var evigheter sedan jag åkte den bussen hem. Eftersom vi har så mycket i skolan nu, så har det jämt blivit att jag har kommit hem hur sent som helst. Men idag, för en gångs skull, kom jag hem tidigt. Och jag tänkte att "Gud, va skönt att jag kommer hem tidigt. Då kanske jag får någonting gjort idag också?" Jo, tjena! Direkt när jag kom hem slocknade jag i soffan och sov tills klockan var 17.00 ungefär. (y)

Men nu är det plugg som gäller för Benta. Jag kanske uppdaterar er någonting senare!

xoxo
/ B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0