there's hearts all over the world tonight

2008-05-02 20:49:49

Det blev en hemmakväll för mig igår. Skulle egenligen ha åkt in till stan på mina klasskompisars 18årsfest, men jag hade verkligen ingen ork. Jag hoppas ni som var där hade kul i alla fall och grattis till Sara-Lena & Ida, än en gång.
Det blev en hemmakväll för mig, som sagt. Tråkigt dock, men skönt. Var verkligen trött efter en heldags städning. Men det var det värt. Tjäna pengar till turkiet i alla fall. ;>



Idag var det egentligen meningen att jag och mamma skulle åka in till stan, för att köpa lite grejer. Jag skulle även gå på stan med Stina en sväng och köpa lite presenter, men det blev tyvärr inte så. Hade så ont i magen, så jag pallade verkligen inte åka in. Men det är ju en dag imorgon också, som sagt. Så då fixar vi det då istället.
Har mest bara legat och tagit det lugnt idag. Senare på kvällen fick vi främmande (som fortfarande är kvar), en gammal kompis till pappa och hans flickvän. Vi käkade übergod mat; grillat, potatisgrattäng, kroketter, 3 olika såser och grekisksallad - mmmmmums! Och nu sitter dom nere och pratar en massa gamla minnen, medans jag & bea sitter framför varsin dator. Haha! ^^

Blev en hemmakväll ikväll också, som det ser ut nu. Men det är skönt det också, taggar inför imorgon jag. Jag ska nämligen på 18årsfest och det är maskerad som gäller, sagofigurer/hardcore. Så imorgon ska jag fixa kläder åt det. Mamma är snäll och ska hjälpa mig. <3 Jag tänker inte säga vad/vem jag ska vara. Ni som ska dit imorgon får veta då. För er andra kan jag lägga ut en bild antingen imorgon innan jag åker, eller på söndag. För att vara snäll, så kan jag ge er en liten ledtråd. Hon är liten, mer säger jag inte. (a) Haha, det kommer bli hur kul som helst. Tack Linn, för att du hjälpte mig att komma på vad/vem jag ska vara. :*

Nu är det bara 8 dagar kvar tills vi åker till turkiet. Jag längtar så otroligt mycket. Sola hela dagarna, festa hela kvällarna. Det kommer bli så härligt! Du & jag, Stina. <3

image114Ohmygod, jag vill ha en iphone. Allt jag har hört om denhär mobilen är bara bra saker. Och den ser ju så jävla fräsch ut. Det krångliga är ju att man måste köpa den från USA och frakt  + att man måste låsa upp den och grejer. Men jag vill fortfarande ha en, GE MIG!

Nej, nu ska jag inte sitta här och nörda nå mer. Jag måste hitta på någonting. Städa mitt rum, kanske? Det behövs verkligen. Mitt rum ser verkligen ut som ett bombnedslag. Ni kan få före & efterbilder sen, så förstår ni vad jag menar. Haha! Efter det blir det nog film med sis, som gäller. <3 Skriver nå mer senare, ciao! :*


Why you confuse my mind?

Kommentarer
Postat av: Anonym

du&jag benta (;

2008-05-04 @ 12:36:23
Postat av: malleh

du borde va pippi långstrump!

2008-05-04 @ 21:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0